عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عفاف و حجاب لازمه جامعه اسلامی است.

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری

عفاف و حجاب لازمه جامعه اسلامی است.

 

عفاف و حجاب لازمه جامعه اسلامی است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان درجلسه گروه کاری بزرگداشت عفاف و حجاب استان با تاکید بر اینکه عفاف مهمتر از حجاب است، گفت: عفاف و حجاب لازمه جامعه اسلامی است.

علی نذیری اظهار کرد: عفاف و حجاب مختص بانوان نیست و این مهم باید از سوی مردان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی همفکری مسئولان دستگاه‎های اجرایی را در موفقیت ترویج عفاف و حجاب مهم خواند و تصریح کرد: حل آسیب‎های اجتماعی نیازمند ارائه راهکار است و فقط با ایراد گرفتن مشکلات مرتفع نمی‎شود.

نذیری میزان آسیب‎های اجتماعی را رو به افزایش عنوان کرد و افزود: حتی اگر شبانه‎روزی برای این مسئله مهم کار شود باز هم کم است، دستگاه‎های اجرایی باید سهم و نقش خود را در ارائه برنامه کاری مشخص کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات جامعه با همدلی و همزبانی مرتفع می‎شود، بیان داشت: همدلی و همزبانی باید شعار هر سال شود و همه دولت‎ها در راستای آن حرکت کنند.

وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای تفکر و عملیاتی کردن وظایف و رسالت‎های محول شده دانست و گفت: ماه رمضان، بهار قرآن است، کتابی که الگو و راهنمای انسان است، اگر به قرآن بیشتر دقت شود جامعه با آسیب‎های کمتری مواجه خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به اینکه فارغ از هر گونه جناح‎بندی سیاسی باید حوزه اجتماعی جدی گرفته شود از تلاش‎های فائزه عبداللهی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری گلستان قدردانی کرد.

نذیری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پیام‎های نوروزی شعارهای مختلفی را مورد تاکید قرار می‎دهند، ابراز داشت: 20 سال است که بیشترین تاکید ایشان به حوزه‎های اقتصادی است اما امسال به همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره داشتند.

وی گفت: سال گذشته وزارت کشور در حوزه اجتماعی، پژوهشی انجام داد که بر اساس آن عنوان شد کشور در سال 1394 با 169 موضوع مواجه است سپس این رقم به 100 مورد و در نهایت شش مسئله اساسی ختم شد که مهمترین موضوعات در زمینه پرونده هسته‎ای، انتخابات مجلس شورای اسلامی، سرمایه اجتماعی، قیمت نفت، نزاع‎های سیاسی و داعش بود.

 

نذیری با بیان اینکه نزاع‎های سیاسی، انگ زدن جناح‎ها به یکدیگر موضوع حساسی است، گفت: باید با دقت نزاع‎های سیاسی را رصد و مراقبت کرد.

وی با اشاره به اینکه داعش ویروس عجیبی است که هر آنتی‎ویروسی نمی‎تواند آن را بکشد بر لزوم وحدت مسلمانان تاکید کرد و گفت: سرمنشاء داعش، آمریکا، انگلیس و در راس آن اسرائیل است.

شایان ذکر است : به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت بزرگداشت " روز ملی عفاف و حجاب " (بیست یکم تیرماه)به منظور تحکیم ارزشها و فرهنگ ایرانی اسلامی حجاب عفاف , با در نظر داشتن اهداف دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت , گروه کاری بزرگداشت روزعفاف وحجاب تشکیل شد.

در این جلسه که در غیاب مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و با مدیریت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزارشد بررسی آسیب های اجتماعی در کشور و استان , بررسی سرمایه اجتماعی , تشریح برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و ارائه برنامه های خلاقانه و محتوایی دستگاههای اجرایی استان در خصوص بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب از مهمترین مواردی بود که به آن پرداخته شد.

<!--TBegin:http://banovan.golestanp.ir/uploads/posts/2015-07/1435999332_img_1385.jpg|-->عفاف و حجاب لازمه جامعه اسلامی است<!--TEnd-->


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 1445
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 101

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 792
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1968
بازدید سال:1968
بازدید کل:1314170

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.