عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت برگزاری جشنواره ملی عکس بنیاد امور بیماریهای خاص


پیام استاندار گلستان به مناسبت برگزاری جشنواره ملی عکس بنیاد امور بیماریهای خاص

پیام استاندار گلستان به مناسبت برگزاری جشنواره ملی عکس بنیاد امور بیماریهای خاص

استاندار گلستان پیامی را به مناسبت برگزاری"جشنواره ملی عکس بنیاد امور بیماریهای خاص" با شعار"من زندگی را دوست دارم" صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر حسن صادقلو به شرح ذیل است؛



بسم الله الرحمن الرحیم

بیان دردها بخشی از حقیقت زندگی است و جامعه انسانی متاثر از این آلام، چشم انتظار همراهی همنوعی است که تاب تحمل درد عضوی از خود را ندارد و در انتظار چراغی روشن است تا با دلی سرشار از امید در آن به کوچه ازدحام خوشبختی بنگرد.

این بار از هنر تاسی جستیم تا به ظرافت طبعش، از دریچه نگاه عکاسی به دنیایی بنگریم که به ظاهر با وجود برخی نداشته‎ها در طبیعت وجودی خود، سرشار از معرفت الهی است؛ زلالی که به چشم سر نتوان دید بلکه به دیده جان باید نظاره کرد.

هنر، درج لحظات ناب زندگی از بیماران خاص، جلوه‎گاهی اثربخش از عواطف انسانی است، درک لحظه‎هایی از زاویه روشن یک نگاه، از بخشش عضوی برای حیات‎بخشیدن به همنوع دیگر تا همدلی با سینه‎های دردمندی که همراه، جست‎وجو می‎کنند.

هنر دوست داشتن، بزرگ‎ترین هدیه الهی است، اما در مسیر یاری به مردمانی که بر حسب سرنوشت و حادثه، تنی رنجور و روحی لبریز از رنج دارند، مهر مردم سرزمینم، مرهمی است بی‎همتا و دست‎های بخشش آنان وسعتی است چون آبی دریا بی‎انتها.

اکنون در آستانه برگزاری "جشنواره ملی عکس بنیاد امور بیماریهای خاص" در گلستان باشعار " زندگی را دوست دارم"؛ در سالی که مزین به شعار "همدلی و همزبانی دولت و ملت" است، ضمن دعوت از تمامی فرهیختگان رشته عکاسی کشور عزیزم ایران؛ برای آفرینش و تجسم هنر در رشته‎های مورد نظر، از تمامی دستگاه‎های اجرایی استان نیز انتظار می‎رود تا از تمامی ظرفیت‎های خود برای برگزاری این جشنواره ملی بهره گیرند، تا علاوه بر نمایش ظرفیت و توان استانی در برگزاری چنین برنامه‎هایی ارزشمند، در این تماشاگه راز، نوع دوستی و فضیلت انسانی را به نمایش بگذارند.
حسن صادقلو

استاندار گلستان


لازم به ذکر است آغاز ثبت نام و دریافت عکس‎ها از طریق سایت جشنواره، 25 آذر ماه 1394، آخرین مهلت ثبت نام و ارسال عکس‎ها به سایت جشنواره، 15 اسفند ماه 1394، داوری آثار نیمه دوم اسفند 1394و آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان اواخر اردیبهشت ماه 1395است
center]پیام استاندار گلستان به مناسبت برگزاری جشنواره ملی عکس بنیاد امور بیماریهای خاص[/
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 618
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 141

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 420
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1596
بازدید سال:1596
بازدید کل:1313798

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.