عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای طرح ساماندهی متکدیان باید هوشمندانه ومتکی برخرد جمعی باشد


اجرای طرح ساماندهی متکدیان باید هوشمندانه ومتکی برخرد جمعی باشد

اجرای طرح ساماندهی متکدیان باید هوشمندانه ومتکی برخرد جمعی باشد
[right][/right]
در اجرای آئین نامه ساماندهی متکدیان دومین جلسه برنامه ریزی و اجرای طرح جمع آوری متکدیان در روز پنجشنبه مورخ 17/10/94 با حضورمدیران و کارشناسان محترم دستگاههای مرتبط با هدف استماع نظرات کارشناسی دستگاهها ، چالش های موجود در زمینه ساماندهی و دستیابی به راه کاری مناسب برگزار گردیدکه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی دراین جلسه گفت: به زودی طرح ساماندهی متکدیان در مرکز استان اجرا می گردد.
علی نذیری با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه پیشین و تاکید براجرای مصوبه شورای عالی اداری فعلی تا تصویب و ابلاغ دستور العمل جدید عنوان کردند که با توجه به اطلاعات بدست آمده بسیاری از متکدیان با اخذ تعهد آزاد یا به خانواده و مراکز معرفی شده لکن مجددا به تکدی گری ادامه می دهند .
وی اقدام اخیر صدا و سیمای مرکز استان در روشن کردن افکارعمومی در مقوله تکدی گری و شناسائی اقدامات استانی و شهرستانی را کاری مثبت ارزیابی و ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری گرگان ، هدف این جلسات و برنامه ریزی را نه اجرای طرح ضربتی بلکه اجرای یک طرح هوشمندانه متکی بر خرد جمعی تا رسیدن به هدف نهائی عنوان نمودند .
مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه اشاراتی در خصوص ساختار اجرائی ، وظیفه مندی و نوع هماهنگی های مورد نیاز ارائه و پیشنهادات مفید و ارزنده ای را اعلام داشتند که از آن جمله ، طبقه بندی و پالایش متکدیان ، اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی ، اعمال ماده 15 مصوبه شورای عالی مبارزه با مواد مخدر استان ، صدور حکم قضایی در جهت کاهش صرف وقت ، هزینه و نیروی ، تعیین قاضی مستقر در محل مجتمع (بر اساس ماده 5 آئین نامه ) در امر رسیدگی به امور متکدیان ، برگزاری نشست تخصصی شهرداری گرگان ، اتباع امور خارجه با حوزه اجتماعی ، توانبخشی و پیشگیری بهزیستی گرگان ، بهره گیری از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد. بهره گیری از ظرفیت استانداری بلحاظ جایگاه حاکمیتی درخصوص تعیین تکلیف متکدیان که ازسایر مناطقبه مرکز استان می آیند . شناسائی و نحوه برخورد با متکدیانی که به صورت آراسته در اماکن عمومی ( داروخانه ها – بازار و ... ) مشاهده شده و تبعات بعدی آن ، متکدیان تبعه خارجی ، ایجاد بستر مناسب جهت آموزش رایگان حرفه ای و ... را می توان نام برد.
لازم به ذکر است طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در مرحله اول با همکاری دستگاههای مرتبط در سطح شهر گرگان در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.
اجرای طرح ساماندهی متکدیان باید هوشمندانه ومتکی برخرد جمعی باشد
اجرای طرح ساماندهی متکدیان باید هوشمندانه ومتکی برخرد جمعی باشد

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 671
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 142

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 34
بازدید ماه:196
بازدید سال:6316
بازدید کل:1318518

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.