عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با حضور مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و کانون پرورش فکری دیدار با خانواده های دانش آموزان استثنایی افتخارآفرین در مسابقات فرهنگی و هنری صورت گرفت


با حضور مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و کانون پرورش فکری دیدار با خانواده های دانش آموزان استثنایی افتخارآفرین در مسابقات فرهنگی و هنری صورت گرفت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

در این دیدارها، عبدالرضا چراغعلی ضمن ابراز خرسندی از برنامه ریزی مناسب کانون به جهت دیدار با دانش آموزان با نیازهای ویژه و پیگیری مسائل و مشکلات آن ها، از زحمات خانواده های این دانش آموزان قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد امکانات لازم، بستر مناسب برای پیشرفت تحصیلی فرزندان آن ها فراهم گردد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تجلیل از دانش آموزان استثنایی افتخار آفرین و موفق در عرصه های ورزشی و فرهنگی و هنری را در جلسات کارگروه تخصصی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه ها برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری نیز توجه به تمامی کودکان و به ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه را از اولویت های کاری کانون دانسته و افزود: به منظور برخورداری دانش آموزان استثنایی از امکانات و خدمات فرهنگی و هنری کانون در سال جاری تعداد سه مرکز را تبدیل به مرکز فراگیر نموده و هم اکنون دانش آموزان مدارس استثنایی گرگان، گنبد و آق قلا می توانند با حضور در مراکز فرهنگی هنری این شهرستان ها از خدمات و امکانات کانون بهره مند شوند.

در این دیدار خانعلی مدیرآموزش و پرورش استثنایی استان نیز گزارشی از موفقیت های دانش آموزان و معلمان استثنایی در مسابقات استانی و ملی ارائه داد.

بررسی مشکلات خانواده های دارای فرزند معلول و اهدای هدایا به معلم روشن دل و دو نفر از دانش آموزان موفق در عرصه مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

گفتنی است در ادامه این دیدار، مدیران کل امور اجتماعی و کانون پرورش فکری در مرکز مهر و صلح حضور یافته و از فعالیت های بچه های کار و خیابانی دیدن نمودند.

اهدای وسایل و سرگرمی های سازنده و فکری به این مرکز توسط کانون پرورش فکری و شرکت در کارگاه توپ دوزی از دیگر برنامه های این روز بود.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 801
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 259

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 172
بازدید دیروز: 352
بازدید ماه:656
بازدید سال:6776
بازدید کل:1318978

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.