عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران دستکاه های اجرایی استان به میزان تعامل عملکردشان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرند


مدیران دستکاه های اجرایی استان به میزان تعامل عملکردشان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

عبدالرضا چراغعلی در هفتمین نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان در کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه مند هستند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل حساسیت های موجود در این حوزه مقام معظم رهبری از آذرماه سال گذشته فرماندهی چالش ها و موضوعات آسیب های اجتماعی را راساً عهده دار شده اند، تاکید کرد: باید در استان ساز و کارهای لازم برای کاهش آیب های اجتماعی پیش بینی شود..

وی با بیان اینکه اعتیاد، مفاسد اجتماعی، طلاق و ... بر سر همه خانواده ها خیمه زده است، متذکر شد: دولت در کاهش آسیب های اجتماعی اهتمام ویژه ای دارد و اعتبارات قابل توجهی را به این امر اختصاص داده است و همه دستگاه های اجرایی باید در کاهش آسیب ها در استان هم قسم شوند.

چراغعلی با تاکید بر اینکه اعتبارات آسیب های اجتماعی نباید در جای دیگری هزینه شود از ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان بر اساس عملکرد و میزان تعامل شان در کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

وی با بیان اینکه دولت شروع خوبی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی داشته از کم توجهی برخی از دستگاه های اجرایی استان به نامه های استانداری در کاهش آسیب های اجتماعی انتقاد کرد.

وی با یادآوری اینکه اصلی ترین ملاک ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان، مقابله با آسیب های اجتماعی است، تاکید کرد: عصر پنهان کاری در حوزه آسیب های اجتماعی به سر آمده و به جز در حفظ آبروی مردم در هیچ مورد دیگری نباید پنهان کاری کنیم.

چراغعلی بابیان اینکه میزان طلاق در مینودشت و میزان ازدواج در رامیان و علی آبادکتول نسبت به سال گذشته نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان باید یک کارشناس ویژه برای پیگیری امور مربوط به آسیب های اجتماعی داشته باشند و تا پایان سال باید نماینده خود را به استانداری معرفی کنند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 458
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 363

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 432
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1608
بازدید سال:1608
بازدید کل:1313810

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.