عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ضرورت فعال شدن خانه سازمانهای مردم نهاد درهماهنگی و نظارت و کیفی سازی فعالیت سمن ها


ضرورت فعال شدن خانه سازمانهای مردم نهاد درهماهنگی و نظارت و کیفی سازی فعالیت سمن ها

ضرورت فعال شدن خانه سازمانهای مردم نهاد درهماهنگی و نظارت و کیفی سازی فعالیت سمن ها

ضرورت فعال شدن خانه سازمانهای مردم نهاد درهماهنگی و نظارت و کیفی سازی فعالیت سمن ها 
شهربانو برهانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در جلسه تشکیل شورای مرکزی منتخبین سازمانهای مردم نهاد استان بر ضرورت فعال شدن خانه سازمانهای مردم نهاد درهماهنگی و نظارت و کیفی سازی فعالیت سمن ها در استان تاکید کرد .
برهانی گفت: سازمانهای مردم نهاد آستان حسب وظیفه ذاتی به نحو مطلوب خدمات بهینه ای ارائه می دهند اما باتوجه به ظرفیت و پتانسیل های شناخته شده در سمن ها عملکرد آنها قابلیت ارتقای و بهره گیری بیشتری دارد .لذا ایجاد و راه اندازی خانه سازمانهای مردم نهاد به عنوان مرکز ثقل و هماهنگ کننده فعالیتها ضروری است .
وی با اشاره به اقدامات اداره کل امور اجتماعی در حمایت ،ساماندهی و نحوه نظارت برفعالیت سمن ها از جمله در شورای حمایت و توسعه سازمانهای مردم نهاد استان که با حضور نمایندگان سمن ها برگزار می گرددگفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف اقدامات گذشته ،ایجاد وحدت رویه بین تشکلها ، عملیاتی نمودن وظایف تعریف شده برای خانه تشکلها و برنامه محوری به صورت مستمر است که موجب تقویت جایگاه سمن ها در افکار عمومی و جلب مشارکت های مردمی در راستای اهداف ایشان خواهد شد  و تاثیر عمیق در کنه جامعه به عنوان سرمایه اجتماعی  خواهد داشت.
لازم به ذکر است در این جلسه منتخبین سازمانهای مردم نهاد استان از بین تشکلها ی معرفی شده از دستگاه های صادر کننده پروانه مطابق ماده 5 دستور العمل نحوه تاسیس خانه سمن ها اقدام به تشکیل شورای مرکزی نمود و آقای محمد علی محمدی نیک به عنوان رئیس شورای مرکزی خانم ملیکا رویگری نایب رئیس ،محمد رضا پاداش مدیر عامل ،شیدا شاکری نژاد خزانه دار ،حسینعلی نور اللهی و حدیثه سینه سپهر بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

ضرورت فعال شدن خانه سازمانهای مردم نهاد درهماهنگی و نظارت و کیفی سازی فعالیت سمن ها


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 330
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 513

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 312
بازدید ماه:6098
بازدید سال:6098
بازدید کل:1318300

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.