عضویت    ورود
ورود به سایت
» » انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد


انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد

انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد

«بسم الله الرحمن الرحیم
28 خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز می باشد که مهمترین مصداق آن انتخابات است و اهم آن نیز انتخابات ریاست جمهوری.

انتخابات زمینه‌ساز تجلی اراده مردم در تصمیم گیری های کلان و نوسازی و بهسازی حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در کشور بر اساس خواست آنان است.

حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند و  آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح موجبات استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی را به عنوان الگویی موفق درجهان فراهم کنند.
اينجانب بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند نمود و با آرمان های شهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق می کنند.

وعده ما جمعه 28 خرداد پای صندوق های رای.





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 534
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 530

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 428
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1604
بازدید سال:1604
بازدید کل:1313806

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.