عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اولین جلسه کارگروه ساماندهی پوشش بیمه سلامت حاشیه نشین ها و محلات کم برخوردار


اولین جلسه کارگروه ساماندهی پوشش بیمه سلامت حاشیه نشین ها و محلات کم برخوردار

اولین جلسه کارگروه ساماندهی پوشش بیمه سلامت حاشیه نشین ها و محلات کم برخوردار

در این جلسه سید روح ا... حسینی ، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت : تمام توان خود را برای به اجرا در آوردن این طرح به کار خواهیم برد و همکاری لازم در این خصوص را با اداره کل بیمه سلامت گلستان انجام خواهیم داد تا حاشیه نشین ها و محلات کم برخوردار و همچنین سکونت گاههای غیر رسمی استان از شرایط طرح بیمه سلامت رایگان استفاده نموده و استان در این طرح به جایگاه مطلوب دست یابد .

سپس مدیر کل بیمه سلامت گلستان  با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه و تکمیل ماموریت پوشش همگانی بیمه پایه سلامت در راستای تحقق اهدف سازمان بیمه سلامت ایران گفت : داشتن تعامل و تیم مدیریتی هماهنگ در راستای اجرا و ساماندهی پوشش حاشیه نشین ها بسیار موثر است .

دکتر سید محمد حسینی  گفت : در اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محلات کم برخوردار همکاری سایر نهاد ها و سازمان ها جهت شناسایی این افراد ضروری است .

سید محمد حسینی خاطر نشان کرد : پیش از این روستائیان عشایر و بیماران خاص به صورت رایگان از این طرح برخوردار می شدند ولی اکنون با توجه به طرح ساماندهی پوشش بیمه سلامت مناطق حاشیه نشین استان ، این عزیزان نیز به صورت رایگان از این طرح برخوردار می گردند .

وی افزود : در این طرح ، پزشک خانواده برای دریافت خدمات دسترسی آسان جهت این افراد در نظر گرفته شده تا ایشان به صورت رایگان از این طرح بهره مند شوند .

در خاتمه سرکارخانم جعفری , معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان همراهی کامل و آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن نرم افزار ناب - فضای مراکز جامع سلامت و هرگونه همکاری که در شیوه نامه به آن اشاره شده است اعلام نمود .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 286
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 554

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 352
بازدید ماه:568
بازدید سال:6688
بازدید کل:1318890

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.