عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اهدای 313 جهیزیه به نوعروسان گلستانی با همت موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي استان گلستان


اهدای 313 جهیزیه به نوعروسان گلستانی با همت موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي استان گلستان

 

اهدای 313 جهیزیه به نوعروسان گلستانی با همت موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي استان گلستان

 

اهدای 313 جهیزیه به نوعروسان گلستانی با همت موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي استان گلستان

 

 

همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا ( ع ) و دهه مبارک کرامت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها استان گلستان تعداد 313 دجهیزیه به نوعروسان گلستانی اهدا کرد.

آئین جشن بزرگ ازدواج آسان در مرحله دوم خود  به مناسبت ولادت امام رضا ( ع ) و در شهرستان گرگان برگزار گردید .

این مراسم که با حضور محمد جواد فولاد مدیر عامل سازمان مردم نهاد و خیریه آبشار عاطفه ها ، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، علی نذیری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، حجت الاسلام و المسلمين ولي نژاد مدير كل سازمان تبليغات اسلامي ،آقاي طيبي مدير كل ورزش و جوانان استان، آقاي متقي معاون فرهنگي اداره كل ورزش و جوانان استان ،  محمد بسطامی شهردار کردکوی و جمعی از مدیران ، مردم و خیرین نیکوکار در سالن ورزشی امام خمینی ( ره ) شهرستان گرگان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان مردم خیریه آبشار عاطفه ها در این مراسم اعلام كرد  : 8 هزار جهیزیه در سه مرحله به نوعروسان اهدا می شود که در مرحله نخست که در شب نیمه شعبان انجام گرفت 2 هزار و پانصد جهیزیه در ولادت امام رضا ( ع ) و در مرحله 2 هزار و 500 جهیزیه همزمان با ولادت حضرت زینب ( س ) به نوعروسان اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه 313 نوعروس در استان گلستان با نیت خیر خواهانه از سوی نمایندگی های شعب در شهرستانهای مختلف به خانه بخت رفتند تصریح کرد این طرح با هدف بنیان خانواده پایدار و با سبک زندگی ساده در کشور کلید خورده است .

در این طرح 3 تا 5 میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان جوان اهدا و زوجینی که در فقر مطلق هستند تا سقف 8 میلیون تومان جهیزیه دریافت کردند .

مسئول نمايندگي موسسه خيريه آبشار عاطفه ها در استان گلستان تعداد افراد تحت حمايت 1500 هزار خانوار دانست و با بيان اينكه اهداي جهيزيه تنها برنامه كشوري موسسه خيريه آبشار عاطفه ها نيست ، بلكه امسال مسكن 20 خانوار گلستاني تحت حمايت تعمير و از ديگر برنامه ها به هزينه هاي پوشش، درمان، اهداي سبد كالا، مخارج تحصيلي و همچنين برگزاري مراسم هاي مذهبي در استان هر ساله اقداماتي را اشاره كرد

وي در ادامه خاطر نشان كرد افراد تحت حمايت موسسه ايتام، بدسرپرست ها، بانوان مطلقه ،مهاجرين افغان و... است كه تا كنون هر گونه حمايتي را براي اين خانواده ها انجام داده است .

لازم به یاد آوری است این موسسه با 220 نمايندگی در سراسر کشور در حال فعالیت بوده و از سال 87 در استان گلستان فعالیت خود را آغاز نموده است .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 2120
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 107

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 34
بازدید ماه:178
بازدید سال:6298
بازدید کل:1318500

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.