عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش عاشورائیان آمران به معروف و ناهیان از منکر در گرگان برگزارشد


همایش عاشورائیان آمران به معروف و ناهیان از منکر در گرگان برگزارشد

در پنجمین روز از ماه محرم همایش عاشورائیان آمران به معروف و ناهیان از منکر در گرگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مدیران استان و شهرستان و نمایندگان هیئات مذهبی استان، برگزار شد.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و حجت السلام ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان از سخنرانان این همایش بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با بیان این که اجرای امر به ‌معروف ‌و نهی‌از منکر را باید از ادارات آغاز کرد، گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان اجرا می شود.

"علی اصغر طهماسبی" اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو بال اسلام هستند و هرجامعه ای که به آن عمل کند از گناه و اشتباه مصون خواهد بود.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی منکر استان، ادامه داد: تا کنون از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر در گلستان به خوبی استفاده کرده‌ایم و شوراهایی را در ادارات و نهادهای استان تشکیل داده ایم.

وی به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این حوزه اشاره و یادآور شد: از ابتدای سال دو همایش برای گروه ها و هیئت های مذهبی برگزار کرده ایم و شورای امر به معروف و نهی از منکر را در تمامی شهرستان ها به همت ائمه محترم جمعه فعال نموده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: همایش نقش رسانه و تبلیغات در احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های مهمی بوده که در راستای احیاء این فریضه مهم الهی برگزار شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: برخی تنها حدود این فریضه الهی را محدود به کف خیابان ها می دانند اما باید این موضوع مهم را از ادارات و ارگان ها آغاز کنیم.

وی در ادامه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: این قانون در اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسیده اما دولت اشکالاتی را به آن وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود این موضوع در گلستان در حال اجرا است و چه قانون باشد و چه نباشد، وظیفه شرعی و دینی خود می دانیم که از این فریضه مهم حمایت کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 570
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 113

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 22
بازدید ماه:38
بازدید سال:6158
بازدید کل:1318360

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.