عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گزارش بازدید از بیمارستان صیاد شیرازی


گزارش بازدید از بیمارستان صیاد شیرازی

در راستای رسیدگی به مسائل حوزه بهداشت وسلامت معاون وکارشناسان اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از بیمارستان شهید صیاد شیرازی بازدید بعمل آوردند.

بیمارستان صیاد شیرازی یکی از بیمارستانهای جدید التاسیس استان می باشد . این مرکز با زیر بنای 22هزار و216 مترمربع دارای دو ساختمان اصلی و آموزشی است که در ساختمان اصلی بخش های اداری ، اورژانس ، بخش زایمان،  بستری زنان وزایمان ، مراقبت های ویژه (lcu ,ccu) ومراقبت های ویژه نوزادان (nlcu) ، بخش نوزادان ، بخش جراحی مردان وزنان ، اتاق عمل و بخش های بستری داخلی مردان وزنان قراردارد.

در این بازدید ضمن دیدار با رئیس بیمارستان از بخش های مختلف  ( اورژانس ، داروخانه ، آشپزخانه ، زنان وزایمان ، داخلی و همودیالیز ) را مورد بررسی قرارگرفته که در مسیر بازدید طی گفتگو با کارکنان ، بیماران و مراجعان به بیمارستان از خدمات دهی و از شیوه برخورد کارکنان بیمارستان اعلام رضایتمندی کردند

یکی از مشکلات عمده بیمارستان کمبود فضا بوده است که ناشی از کار با ظرفیت بیش از توان اسمی بیمارستان می باشد. ظرفیت بیمارستان 200 تختخواب می باشد لکن در حال حاضر با ظرفیت 350تختخواب به فعالیت خود ادامه می دهد . مراجعات زیاد ( حتی از استان های همجوار ) کار خدمات رسانی در بخش های مختلف بیمارستان را با دشواری مواجه نموده است پیشنهاد ریاست بیمارستان خریدیک هکتار از  اراضی همجوار بیمارستان بود که بتوان در آینده با گسترش فضا خدمات رسانی به بیماران با سهولت بیشتری پذیرد.

یکی دیگر از مشکلات بیمارستان شهید صیاد شیرازی که توسط مسئول داروخانه بیمارستان مورد تاکید قرار گرفت ، نبود چارت نشکیلاتی برای داروخانه بوده که در حال حاضر از کارکنان روزمزد در داروخانه استفاده می شود و این موردبا مشکلات خاص حواشی توام می باشد .همچنین کوچک بوده فضای داروخانه نیز یکی دیگر از مشکلات عنوان گردید..

در ادامه بازدید فضای استفاده شده برای همودیالیز نیز چندان مناسب نبوده که ظاهراً در هنگام ساخت پیش بینی نشده بود . درواقع از فضای انباری برای این مکان استفاده شده است که از شرایط مناسبی برخوردار نیست .

در راستای نظام تحول سلامت که با هدف تشویق زنان باردار به زایمان طبیعی ،دربیمارستان صیاد شیرازی در شش ماه اول سال جاری در بخش زایمان 2831 زایمان اتفاق افتاده است که 1276 زایمان طبیعی و 1555 زایمان سزارین بوده است .                                                                                                     

گزارش بازدید از بیمارستان صیاد شیرازی

 

گزارش بازدید از بیمارستان صیاد شیرازی

 

گزارش بازدید از بیمارستان صیاد شیرازی

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 3662
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 120

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 328
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1504
بازدید سال:1504
بازدید کل:1313706

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.