عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان : باید به موضوع بهداشت در سواحل بویژه در شناگاه های استان توجه کرد


مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان : باید به موضوع بهداشت در سواحل بویژه در شناگاه های استان توجه کرد

پنجمین نشست کمیته بهداشت و سلامت محیط زیست سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل کشور در محل وزارت کشور و همزمان بصورت ویدئو کنفرانس با استانهای ساحلی برگزار گردید. مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان : باید به موضوع بهداشت در سواحل بویژه در شناگاه های استان توجه کرد
در این جلسه که با حضورنمایندگان دستگاههای استان (آب ب فاضلای شهری- اداره کل منابع طبیعی – دانشگاه علوم پزشکی –شیلات) و کارشناسان ستاد ساماندهی سواحل و استانداریهای ساحلی کشور برگزار گردید،مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان خواستار توجه ویژه به موضوع محیط زیست و بهداشت در سواحل و شناگاه های استان شد.
علی نذیری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان ، از تلاش و خدمات دستگاههای استان تقدیر و بر ضرورت همدلی و هم افزایی در موضوع ساماندهی سواحل تاکید ورزید.
دبیرستاد ساماندهی سواحل استان ، افزایش نمونه برداری و آزمایش آب از محل طرح های سالم سازی و شناگاه ها و بازرسی از طرحها را از مهمترین اقدامات استان در سال جاری برشمردند و از برنامه ریزی مناسب و تخصیص اعتبار در سال آینده خبر دادند.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه ، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار انتقال دبیرخانه بهداشت و سلامت سواحل به مرکز بهداشت استان شدند و از آمادگی این دانشگاه برای هماهنگی با دستگاههای عضو جهت کاهش آسیبهای زیست محیطی در سواحل شد.
دکتر صیادی رییس سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل کشور نیز مطالبی را در خصوص موضوع امداد و نجات در طرحهای ساحلی بیان نمودند. ایشان از برگزاری جلساتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و نمایندگان مجلس برای پیگیری موضوع و تامین منابع برای برنامه سال 95 و همچنین برنامه ششم توسعه خبر دادند.
ایشان خواستار تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت استانها در موضوع بهداشت و محیط زیست در سواحل شدند و از تهیه مدل بومی تا جلسه آینده خبر دادند و از دستگاهها خواستند تا موضوع را در برنامه سال 95 پیش بینی نمایند.
درادامه حاضرین در این نشست از استانهای مازندران ، گیلان و گلستان ، بوشهر و سیستان و بلوچستان به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 702
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 139

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 34
بازدید ماه:234
بازدید سال:6354
بازدید کل:1318556

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.