عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در دولت تدبیر و امید هزینه های مربوط به بیماریهای خاص کاهش چشمگیری داشته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

در دولت تدبیر و امید هزینه های مربوط به بیماریهای خاص کاهش چشمگیری داشته است

در دولت تدبیر و امید  هزینه های مربوط به بیماریهای خاص کاهش چشمگیری داشته است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در دولت تدبیر و امید و با پیگیری های صورت گرفته هزینه های مربوط به بیماریهای خاص کاهش چشمگیری داشته است.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین گردهمایی سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان با موضوع حمایت از بیماران خاص، اظهار کرد: ما در استان گلستان تشکیل کمیته بیماریهای خاص را به منظور حمایت از این بیماران در دستور کار قرار دادیم که ایجاد صندوق تعاون برای حمایت از بیماران خاص، گسترش، تکمیل و تجهیز مراکز دیالیز، تالاسمی، هموفیلی و ام اس، ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه از بیماران خاص در اداره کل بیمه سلامت و ایجاد فضای ویژه بیماران خاص در برخی از بیمارستانهای استان از جمله مهمترین اقداماتی است که تاکنون در این کمیته؛ پیگیری و صورت گرفته است.

رئیس کمیته بنیاد بیماران خاص و سرطانی استان افزود: ما در استان گلستان عمل پیوند کلیه نداشتیم که پیگیر این موضوع هستیم تا با امکان این عمل جراحی، بخشی از مشکلات بیماران کلیوی و دیالیزی نیازمند پیوند مرتفع شود.

وی در ادامه طرح پیشگیری از تالاسمی، طرح بیمه رایگان بیماران خاص، طرح درمان رایگان و اعطای وامهای درمانی برای این بیماران را از دیگر برنامه های در دست اقدام ملی و استانی در حوزه حمایت از بیماران خاص برشمرد.

طهماسبی با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، اجرای طرح ملی بیمه سلامت و قرار گرفتن 10 میلیون نفر تحت پوشش بیمه کشور آنهم طی مدت یکسال را از دستاوردهای دولت در این حوزه نام برد و اظهار امیدواری کرد؛ با رفع تحریم های ناجوانمردانه غرب به زودی با کاهش قیمت دارو و تجهیزات پزشکی نیز مواجه شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، رشد فزاینده دانش پزشکی، ترمیم ضایعات نخاعی، تولید داروهای راهبردی و سلول های بنیادی را از موفقیت های چشمگیر پزشکان و دانشمندان ایرانی برشمرد.

وی با تقدیر از تلاش سمن ها، تشکل های مردم نهاد و نهادهای خیریه در حمایت از بیماران خاص اظهار کرد: سمن ها و تشکل های مردم نهاد بازوان پرتوان دولت در تلاش برای ایجاد پویایی و نشاط در جامعه هستند.

طهماسبی در پایان با تأکید بر حمایت از فعالیت تشکل های مردم نهاد قانونی، خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی گاه مشارکت ثمن هاست و از همه شما دعوت می کنیم تا در روز 7 اسفند با حضور پررنگ و پرشور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشید.

در دولت تدبیر و امید  هزینه های مربوط به بیماریهای خاص کاهش چشمگیری داشته است

 

در دولت تدبیر و امید  هزینه های مربوط به بیماریهای خاص کاهش چشمگیری داشته است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 718
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 148

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1502
بازدید سال:1502
بازدید کل:1313704

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.