عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برای مقابله با آسیبهای اجتماعی باید رویکرد شبکه ای به آنها داشت


برای مقابله با آسیبهای اجتماعی باید رویکرد شبکه ای به آنها داشت

کارگروه اجتماعی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور برزمینی معاون مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  و زاهدی جانشین بازرسی ستاد صیانت استان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید

 معاون مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری  در این جلسه گفت: برای مقابله با آسیبهای اجتماعی باید رویکرد شبکه ای به آنها داشت و تمامی دستگاهها موظف به همکاری در این زمینه بوده و آسیبهای اجتماعی دارای هویتی زنده هستند که اگر از بین نروند  در جامعه تکثیر شده و مشکلات عدیده ای را  ایجاد خواهند نمود.

برزمینی معاون مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری  نیز در این جلسه سیاست کارگروه اجتماعی استان را پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانسته و افزود: در صورتی آسیبهای اجتماعی شناسایی نشود و پیشگیری صورت نپذیرد هزینه های هنگفتی به کشور برای مقابله با آن تحمیل خواهد شد.

صادقلو فرماندار رامیان در این جلسه اولویت مشکلات اجتماعی در شهرستان رامیان را در سال 94 اعتیاد و طلاق بیان نموده و گفت: در سال 94 کارگروه اجتماعی شهرستان به احصاء آسیبهای اجتماعی شهرستان پرداخته و اقدامات مفیدی نیز در خصوص برخورد با این آسیبها انجام گرفت .

برگزاری جلسات متعدد کارگروه اجتماعی شهرستان در سال 94 و انجام مصوبات آن، شناسایی مناطق آسیب خیز شهرستان،انجام برنامه ها و طرح های اجتماع محور با بهره مندی 2500 نفر از جمعیت در معرض آسیب شهری و روستایی،برگزاری همایش و نمایشگاههای پیشگیری از  سوء مصرف مواد مخدر ، برپایی کارگاههای آموزشی مشاوره ویژه دختران در مدارس ،حضور اورژانس اجتماعی جهت ارائه خدمات رایگان،برپایی کلاسهای فنی و حرفه ای و آموزش بالغ بر 200 نفر از بهبودیافتگان از دام اعتیاد، تامین بخشی از هزینه های مسکن معتادان بهبود یافته و معرفی وام مسکن با همکاری بنیاد مسکن از جمله اقدامات کارگروه اجتماعی شهرستان در سال  94 بود که فرماندار شهرستان به آنها اشاره نمود.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان مهمترین مقوله در بحث امنیت داخلی کشور را شناسایی منکرات دانسته و افزود: رسانه ها نقش مهمی در شناسایی منکرات داشته و باید این آسیبهای اجتماعی شناسایی و واقعیتها را پذیرفت و مسئولان و خانواده ها با همکاری هم در جهت پیشگیری از این آسیبها تلاش نمایند. وی همچنین به تشریح برخی از آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه از جمله بیکاری،طلاق،اعتیاد و ... پرداخت.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 576
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 161

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 800
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1976
بازدید سال:1976
بازدید کل:1314178

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.