عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ضرورت ساماندهی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در طرحهای ساحلی

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استاندار:

ضرورت ساماندهی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در طرحهای ساحلی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ضرورت ساماندهی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در طرحهای ساحلی

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در چهارمین جلسه کمیته تخصصی اجتماعی و فرهنگی سواحل کشور که درمحل وزارت کشور با حضور اصحاب رسانه و خبرگزاریها و همزمان بصورت ویدئو کنفرانس با استانهای ساحلی برگزارگردیدگفت:؛ تلاش می کنیم ضمن بازدید دستگاههای استانی و مجموعه ستاد از سواحل  استان جلسات هم اندیشی و آسیب شناسی اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

عبدالرضا چراغعلی افزود:  در تابستان سال جاری اقدامات و برنامه های خوب و متنوعی توسط دستگاههای اجرایی در سواحل استان اجرا شد و بمنظور رسیدن به وضع مطلوب ، ساماندهی فعالیتها و همچنین آسیب شناسی اقدامات دستگاهها امری ضروری است.

دبیرستادساماندهیسواحل استان گفت؛افتتاح پایگاههای تابستانه سپاه درشهرستانهای ساحلی ،برگزاریجشن های مختلف به مناسبت اعیاد ، اقامه نمازهای جماعت و اعزام مبلغ ، پاسخ به سوالات شرعی و مشاوره به جوانان، اجرای برنامه های متنوع برای خانواده ها و نوجوانان ، اجرای موسیقی زنده ترکمن و برگزاری جشنواره های مختلف از اهم اقدامات و برنامه های فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل استان در تابستان سال جاری است.

همچنین دربخش دیگری از این جلسه معاون فرهنگی سپاه نینوا ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان گزارشی از اقدامات دستگاه متبوع خود را در طرحهای سالم سازی سواحل استان ارائه نمودند.

در ادامه مدیران استانهای ساحلی کشور به بیان دیدگاهها و نظرات و همچنین گزارشات خود پرداخته و در پایان          جناب آقای دکتر صیادی جانشین ساماندهی هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور نیز گزارشی از وضعیت برنامه های اجتماعی وفرهنگی در سواحل کشور ارائه و خواستار مستندسازی پروژه هاو طرحها شدند.

ایشان آسیب شناسی اقدامات ، بررسی قراردادهای منعقد شده با بخش خصوصی و سنجش رضایتمندی از دستگاهها و طرحها را از مهمترین وظایف استانها بر شمردند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 490
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 182

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 22
بازدید ماه:48
بازدید سال:6168
بازدید کل:1318370

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.