عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تاکید معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار برجمع آوری متکدیان


تاکید معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار برجمع آوری متکدیان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر لزوم جمع آوری متکدیان از سطح استان گفت: 11 دستگاه وظیفه مند در بحث آسیب های اجتماعی باید در این حوزه پای کار بیایند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه مشترک "کارگروه اجتماعی فرهنگی" و "ستاد ساماندهی امور جوانان" استان، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال 315 متکدی در گرگان و گنبد شناسایی و جمع آوری شدند که این افراد در مراکز و اردوگاههایی که توسط شهرداریها و بهزیستی وجود دارد نگهداری می شوند.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اضافه کرد: پیرامون ساماندهی و جمع آوری کودکان کار خیابانی نیز همین برنامه را داریم و پس از جمع آوری آنها از سطح شهرها طی مجموعه فعالیت هایی که توسط نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی صورت می گیرد، ساماندهی و نگهداری از آنها تا رسیدن این کودکان به فرجامی قابل اطمینان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه مقابله با آسیب های اجتماعی را به کارزار جنگ تشبیه کرد و خاطرنشان کرد: متآسفانه برخی از آمارها در حوزه آسیب های اجتماعی تکان دهنده است و اعتقاد داریم اثرات آنها به مراتب مخرب تر و پر هزینه تر از هر جنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛ حاشیه نشینی و سکونتگاههای غیر مجاز، اعتیاد، طلاق و تکدیگری را از جمله شاخص ترین آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: معمولا همه اینها با هم در ارتباطند و وقتی موضوعی را ریشه یابی می کنیم علت آنرا باید در آسیب های اجتماعی دیگر جستجو کرد.

طهماسبی بیان کرد: دستگاههای متولی تا کنون 410 هکتار سکونت گاه غیررسمی را در استان گلستان به ما معرفی کرده اند در حالیکه ما در حوزه امنیتی و اجتماعی بیش از 4 برابر این مقدار سکونت گاه رسمی را شناسایی کرده ایم.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گفت: تأکید ما در این کارگروه استفاده از ظرفیت تمامی دستگاههای متولی، سازمانهای مردم نهاد و جامعه دانشگاهی برای شناخت، مطالعه، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است زیرا اعتقاد داریم یک دست صدا ندارد و همه باید پای کار بیایند.

جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان در بخش دوم این جلسه که به موضوع سلامت جوانان اختصاص داشت، اظهارکرد: جوانان به به عنوان سرمایه های اصلی جامعه و نمادی از رشد، توسعه و پیشرفت به حساب می آیند از اینرو همه ظرفیت ها، امکانات و توانایی ها باید برای سربلندی و موفقیت آنها مورد استفاده قرار گیرد.

طهماسبی ادامه داد: با توجه به جمعیت جوان استان این ضرورت وجود دارد که توجه بیشتری به جوانان بویژه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سلامت، اشتغال و ازدواج داشته باشیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 509
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 203

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 352
بازدید ماه:628
بازدید سال:6748
بازدید کل:1318950

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.