عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هم اندیشی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با دستگاه قضائی شهرستان آق قلا


نشست هم اندیشی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با دستگاه قضائی شهرستان آق قلا

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه فرماندار شهرستان آق قلا با مسئولین قضائی این شهرستان نشست هم اندیشی برگزار کردند.

"عبدالرضا چراغعلی" مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در معیت "امانگلدی ضمیر" فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی با "محمد حسین نوبخت" رئیس دادگستری و "حسن نجفی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا در راستای هم اندیشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه اظهار داشت: ورود مقام معظم رهبری به موضوع آسیب های اجتماعی و تخصیص اعتبار نشان از اهمیت موضوع دارد و جای هیچ بهانه ای را برای کم کاری دستگاهها باقی نمی گذارد. موضوعات مهم در آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق در برنامه های عملیاتی دولت دوازدهم قرار دارد و طبق مصوبات شورای اجتماعی کشور ، تمامی دستگاهها مکلف هستند، در این طرح همکاری های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری یکی از نیازهایی است که همه به آن در هر جایگاهی احتیاج دارند،افزود: در پیدایش انحرافات اجتماعی و رفتارهای نابهنجار و آسیب زا عوامل متعددی دخیل است که آموزش می تواند ما را از گرفتار شدن در این آسیب ها کمک کند.خانواده ها هر چه آگاه تر و هوشیارتر باشند سالم ترند و در خانواده ی ناسالم مطمئناً عوامل آسیب زا نظیر: اعتیاد، طلاق، فقر، خشونت و… بیشتر است.

وی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد : آسیب دیدگان اجتماعی نیز از افراد جامعه هستند بنابراین باید با مصون سازی اجتماع که آگاه شدن و آگاه کردن افراد یکی از راه های این مصون سازی است، زمینه انحرافات و آسیب ها را کم کرد و افراد آسیب دیده را به سمت رهایی رهنمون ساخت.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 458
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 332

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 86
بازدید ماه:1176
بازدید سال:1176
بازدید کل:1313378

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.