عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گلستان دارای ۲۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل است


گلستان دارای ۲۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل است

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: اکنون در استان گلستان ۲۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد که این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد.

 در نشست برنامه ریزی و بررسی آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین گلستان که درسالن  اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شدعبدالرضا چراغعلی  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اظهار کرد: مهاجرت در مفاهیم علمی عبور از یک جغرافیا مشخص و ورود به یک جغرافیا جدید است.

وی با بیان اینکه مهاجرت برای مقصد یک ظرفیت ایجاد می کند، افزود: طبق پیش بینی های انجام شده در ۱۰ سال آینده به دلیل تغییرات اقلیمی و شرایط جغرافیایی در کشور نیمی از جمعیت استان ها به دیگر استان های کشور مهاجرت کنند ودر استان ما  به دلیل خشکسالی ها که وجود دارد در پنج ماهه نخست امسال بیشترین مهاجرت ها در استان های مازندران و گلستان اتفاق افتاده است در این زمینه وجود دارد باید دستگاه هایی همچون تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و دیگر نهاد های فرهنگی بایکدیگر بسیج شوند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

. مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: اکنون مهاجرت های زیادی در حال انجام است که نمی توان آن را کنترل کرد و باید بدانیم که این ها آسیب های زیادی با خود به همراه دارد.

وی یادآور شد: ایجاد پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در بافت های پر مسئله یکی از فعالیت های مهم است که اکنون در استان گلستان ۲۵ هزار کودک بازمنده از تحصیل وجود دارد که این موضوع نیاز به برسی بیشتر دارد.

 وی خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای ۶۲ نقطه پر مسئله است که با کمک فرمانداران مناطق زیادی را در سطح استان احصا کردیم.

گفتنی است طی چند روز گذشته آماری که از سوی وزارت کشور اعلام شده استان گلستان دارای ۶۸ هزار و ۵۹۰ کودک بازمانده از تحصیل است که با توجه به جمعیت استان، گلستان از بیشترین فراوانی برخوردار است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 484
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 392

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 804
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1980
بازدید سال:1980
بازدید کل:1314182

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.