عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زیرساخت‎های سواحل گلستان مطلوب نیست

مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری گفت :

زیرساخت‎های سواحل گلستان مطلوب نیست

 

زیرساخت‎های سواحل گلستان مطلوب نیست

 

علی نذیری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: گلستان با وجود اینکه سال‌هاست که از استان مازندران تفکیک شده اما از محرومیت اعتباری در بخش سواحل رنج میبرد.

وی از اختصاص ردیف اعتباری ویژه به سواحل شمالی خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری هیئت وزیران 260 میلیارد ریال تسهیلات به استانهای گیلان، مازندران و گلستان اختصاص دادند.

مدیرکل اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان با بیان اینکه منابع اعتباری سواحل در دو مقطع تابستان تا پایان سال جاری و ابتدای سال 1394 به استانهای شمالی تخصیص داده میشود، یادآور شد: سهم هر استان با توجه به وضعیت موجود و میزان امکانات مشخص میشود.

نذیری ابراز امیدواری کرد تخصیص منابع در این بخش بتواند نیازهای سواحل گلستان را برآورده کند و گفت: استاندار گلستان در جلسه شورای اجتماعی کشور که با حضور وزیرکشور برگزار شد علاوه بر معرفی و توانمندی گلستان، سخنان قابل دفاعی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری هیچ گونه غرقشدگی در سواحل گلستان رخ نداد، گفت: بیش از یکصد ناجی غریق از ابتدای خردادماه تا اوایل مهرماه امسال در شیفتهای کاری متعدد در سواحل فعال بودند تا شاهد حوادث ناگوار در این بخش نباشیم.

مدیرکل اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان در خصوص تدوین بسته پیشنهادی حوزه اجتماعی با توجه به در پیش بودن سفر رئیسجمهور به استان بیان داشت: در بخشهای اجتماعی، گردشگری، سواحل و ... برنامههای خوبی پیشنهاد شده که در حال کارشناسی است و پس از تدوین به معاونت برنامهریزی استانداری گلستان ارائه خواهد شد تا جزو مصوبات استان قرار بگیرد.

نذیری با اشاره به لزوم توجه به حوزه اجتماعی بیان داشت: دولت تدبیر و امید در برنامه ششم توسعه تلاش دارد که حوزه اجتماعی به صورت پررنگتری دیده شود چرا که سرمایههای اجتماعی این بخش مهم و قابل توجه است.

وی مشارکت اجتماعی را در کاهش آسیبهای اجتماعی موثر خواند و گفت: برنامهریزی دقیق و مدون در حوزه اجتماعی نوعی سرمایهگذاری است لذا باید این حوزه کانون توجه باشد.

 

مدیرکل اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه مسئولان باید در عرصه فرهنگی برنامهریزی کنند، گفت: مسئولان باید برای موفقیت در عرصه فرهنگی و اجتماعی صاحب ایده و برنامه باشند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 870
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 41

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 120
بازدید ماه:6108
بازدید سال:6108
بازدید کل:1318310

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.