عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ششمین جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان تشکیل شد

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری

ششمین جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان تشکیل شد

 

مدیرکل اموراجتماعي وفرهنگی استانداری گلستان در ششمین جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان گفت : دولت یازدهم در برنامه ششم توسعه، توجه ویژه ای به موضوع سرمایه اجتماعی خواهد داشت.

نذیری مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری گفت : اگر بخواهیم نگاهی به برنامه های توسعه در کشور بپردازیم ، در حوزه مشارکت های اجتماعی ، تا کنون نقش قابل ملاحظه ای را مشاهده نمی کنیم . در سال های اخیر موضوع امنیت اجتماعی ، مشارکت  اجتماعی و... تا حدی مطرح شده است اما در برنامه ششم توسعه ، دولت نگاه ویژه ای به موضوع سرمایه اجتماعی خواهد داشت که گامهای مهمی در حوزه اجتماعی می توان برداشت.

 وي با بیان آمارهایی از وضعیت آسیبهای اجتماعی در استان و ارائه آمارتحلیلی از وضع موجود ، بویژه در موضوع طلاق ، خودکشی و... خواستار مشارکت بیش از پیش دستگاههای عضو کارگروه به آسیبهای اجتماعی و اجرای طرح های استانی بمنظور رفع موانع و مشکلات موجود شدند و افزودند : علاوه بر مشارکت دستگاهها در اجرای برنامه های استانی بمنظور کاهش آسیبهای اجتماعی ، انتظار می رود در برنامه های فرهنگی نیز به دنبال هم افزایی و مدیریت هماهنگ باشیم واز کارهای جزیره ای پرهیز نماییم.

دبیرکارگروه اجتماعی وفرهنگی استان در ادامه جلسه بااشاره به سالروز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی امریکا و از نقش بی بدیل امام راحل(ره) و دانش آموزان پیرو خط امام (ره) تجلیل نمودند و به دلیل تقارن این روز با روز عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، خواستار برگزاری هرچه باشکوه این مراسم در سراسر استان شدند.

نذیری در موضوع نماز نیز مطالبی را پیرامون احیای این فریضه دینی بویژه در ادارات و دستگاههای دولتی بیان نمودند و مقرر گردید جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز به میزبانی استان گلستان برگزار گردد.

 

 

ششمین جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان تشکیل شد

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 875
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 45

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 424
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:1600
بازدید سال:1600
بازدید کل:1313802

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.