عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عفاف و حجاب وحقوق شهروندی از اصلی ترین مباحثی است که دغدغه شخص مقام معظم رهبری است

استاندار گلستان

عفاف و حجاب وحقوق شهروندی از اصلی ترین مباحثی است که دغدغه شخص مقام معظم رهبری است

استاندار گلستان در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان اظهار کرد: موضوع حجاب و عفاف و حقوق شهروندی از اصلی ترین مباحثی است که دغدغه شخص مقام معظم رهبری و مسئولین نظام است.

 دکتر حسن صادقلو که در حضور جانشین رییس ستاد بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور سخن می گفت، خاطرنشان کرد: در آموزه های اسلامی، بایدها و نبایدها با نگاه پیشگیرانه ترسیم شده است و این ستاد باید وظیفه تجمیع طرح های فوق و تبدیل آن به مدل را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در موضوع حجاب و عفاف اقدامات کنترلی ارزشمند است، افزود: ما موظف به حفاظت از اقدامات اساسی نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید توجه داشت که اگر در موضوع حجاب و عفاف، آموزش ها با مدل و چارچوب مشخص و البته تحلیل مناسب ارائه شوند، دیگر نیازی به ابزارهای کنترلی نیست.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه این مباحث مربوط به انسان می شوند، باید بطور عمیق و ریشه ای مورد توجه قرار گیرد و به همین منظور باید مغزهای متفکری در کنار مدیران ، وظیفه تولید این نگاه عمیق و ریشه ای را داشته باشند.

وی با بیان اینکه گاهی پول در جایی تزریق می شود و کار در جای دیگر انجام می شود، خاطرنشان کرد: باید طرح عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که به استان اختصاص داشته باشد تهیه و در آن ویژگیهای استان گلستان لحاظ شود.

 همچنین در این جلسه ملازاده، جانشین بازرسی مرکزی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور، گفت: هدف اصلی ما گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و دفاع از حقوق شهروندی است.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف و توجه به فضای مجازی، از دغدغه های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی نهادهای دولتی افزایش آستانه تحمل مردم با کاهش بروکراسی و کاهش تخلفات اداری است و ما بر این باوریم که با همکاری فرمانداران و دستگاههای مختلف می توانیم صیانت از حقوق شهروندی را دنبال کنیم.

ملازاده با بیان اینکه اثربخشی فعالیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تأکید کرد: از مدارس و آموزش و پرورش انتظار داریم به عنوان نقطه ابتدایی فعالیتهای اجتماعی به اشاعه ی برنامه های عفاف و حجاب بپردازد.

همچنین در این جلسه برخی از دستگاههای استانی و فرمانداران، گزارشی از فعالیت های دستگاه متبوع خود پیرامون صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و همچنین حجاب و عفاف ارائه کردند.

 

عفاف و حجاب وحقوق شهروندی از اصلی ترین مباحثی است که دغدغه شخص مقام معظم رهبری است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 1057
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 61

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 196
بازدید ماه:782
بازدید سال:6902
بازدید کل:1319104

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.