عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری بزرگداشت تجلیل از مقام شامخ معلمان بازنشسته


برگزاری بزرگداشت تجلیل از مقام شامخ معلمان بازنشسته

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار در مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات فرصتی برای بیان دستاوردهایی است که به دست توانایی شما بازنشستگان فرهنگی رقم خورد و از زحمات این قشر فرهیخته جامعه به سمت توسعه و سعادت سوق پیدا کرده است.

علی اصغر طهماسبی از معلم به عنوان چراغ هدایت جامعه یاد کرد و افزود: نباید دستاوردهای خودمان را در حوزههای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی کوچک بشماریم، امروز رشد متوسط علمی ایران 13 برابر متوسط رشد علمی دنیا است، همان کسانی که در مکتب شما تحصیل کردند کشور را به این مرحله از شکوفایی رساندند.

وی با بیان اینکه ایران در جهان نقش بیبدیلی دارد، تصریح کرد: ما کارگزاران نظام در حق شما بازنشستگان و جامعه فرهنگی آن طور که باید حق مطلب را به جا نیاوردیم، شما نباید مطالبه کنید و این وظیفه کارگزاران در تمامی دورهها است که به این قشر به نحوه شایسته رسیدگی کنند.

طهماسبی با اشاره به اینکه خانواده بزرگ آموزش و پرورش در نظر ما عزیز است، گفت: 99 درصد بودجه آموزش و پرورش در حقوق جاری هزینه میشود دولتمردان در برنامه ششم باید نسبت به حوزه آموز ش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.

وی ایجاد توسعه را در عملکرد موفق آموزش و پرورش دانست و افزود: ما میدانیم توسعهای اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه از آموزش و پرورش شروع کنیم و توسعه یک کشور نیز از آموزش و پرورش نشأت میگیرد اگر به معیشت این قشر توجه نشود از توسعه کشور باز خواهیم ماند.

. در ادامه مراسم مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گفت:: بسیاری از داشته‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان، سرمایه‌هایی است که از وجود معلمان داریم.

مهندس چراغعلی از تشکیل اتاق فکر موضوعات فرهنگی و اجتماعی برای بهره‌جویی از تجارب بازنشستگان به‌ویژه بازنشستگان فرهنگی در استانداری گلستان خبر داد و افزود: در این اتاق فکر موضوعات، چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف استان در مباحث فرهنگی و اجتماعی به‌صورت دستور کار مطرح خواهد شد.

وی بابیان اینکه دبیری این اتاق با این اداره کل است، ادامه داد: جمعیت و خانواده بزرگ فرهنگی می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی استان برای برون‌رفت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و بهبود وضعیت اجتماعی گلستان کمک کند
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس1
  • بازدید : 658
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 264

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 196
بازدید ماه:816
بازدید سال:6936
بازدید کل:1319138

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.