عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مدیر کل و هیات کارشناسان دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان فرماندار شهرستان کردکوی


نشست مدیر کل و هیات کارشناسان دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان فرماندار شهرستان کردکوی

 

در این نشست چراغعلی با اشاره به اینکه فعالیتهای اجتماعی عموما نتایج میان مدت و بلندمدت دارد ، افزود در این عرصه‌ جای کار بسیار متنوع و گسترده است.

وی فعالیتهای صورت گرفته در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مجموعه مدیریت شهرستان در شش ماهه ی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را مثبت و شایسته تقدیر دانست .
مدیرکل اجتماعی استانداری تصریح کرد؛ از جمله فعالیتهای برجسته، گسترش فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در این شهرستان می باشد که شرایط برتر را در استان دارد. وی در پایان با توجه به گستردگی دامنه آسیب های اجتماعی و وظایف ادارات و نهادهای تخصصی ، ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعامل و پیگیریها در این حوزه، خواستار فعالیت و اقدام جدی دستگاههای استانی و شهرستانی مسول آسیب های اجتماعی، از جمله غرب گلستان شد.

در این نشست عبدالرضا چراغعلی گفت: با دستور معاونت محترم سیاسی امنیتی همه فرمانداریهای تابعه استان موظف می باشند برنامه هایی اجرایی فوق العاده سال 97 خود را در راستای کاهش آسیب ها و همچنین پیشگیری آسیب ها تا پایان بهمن ماه سال جاری به اداره کل امور اجتماعی وفرهنگی ارسال نمایند
در ادامه این جلسه فرمانداری کردکوی نیز با اشاره به برخی از فعالیتهای فرهنگی اجتماعی در شهرستان گفت اگرچه ضرورت و جای کار بسیار زیادی در حوزه اجتماعی داریم، افزود؛ وضعیت و روند کلی شاخص های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و هنری شهرستان مناسب می باشد.
قابل ذکر است در این نشست کارشناسان استانداری و فرمانداری گزارشی از وضعیت فعالیت در بخش های مختلف اجتماعی شهرستان و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ارتقا عملکرد پرداختند.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 453
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 333

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

فهرست

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 196
بازدید ماه:820
بازدید سال:6940
بازدید کل:1319142

ارتباط با مدیرکل

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.